Vi på Bergströms Måleri AB har en kvalitetspolicy som vi ser som något av ryggraden i vår verksamhet. Här kan du läsa ett utdrag ur policyn:
- Kvalitet är ett helhetsbegrepp och omfattar allt som vi kan erbjuda våra kunder, dvs allt inom både måleri, tapetsering, fönsterrenovering och totalentreprenad.
- Kvalitet innebär för oss att både våra kunder och medarbetare blir nöjda och att vi på ett proffsigt och effektivt sätt skapar ett bra resultat av våra arbeten.
- Kvalitet innebär även att våra anställda har en trygg och trivsam arbetsmiljö.
- För oss på Bergströms Måleri är det viktigt att göra rätt från början. Kvalitetsarbetet är för oss en kedja från första kundkontakten till avslutandet av arbetet.
- Vi ställer naturligtvis samma höga krav på våra leverantörer och underleverantörer som vi har på oss själva.
- I vårt arbete använder vi oss utav egenkontroller för att säkerställa kvaliteten på våra utförda arbeten.
Vårt mål är att alltid ha nöjda kunder genom:
- Hög kvalitet på utförda arbeten.
- Användande av kvalitetsprodukter.
- Konkurrensvärda priser.
- Ett trevligt bemötande.
- Bra dialog och kommunikation.
- Garanterad färdigställandetid.
- Egenkontroll i samråd med beställare.
Läs gärna mer på miljö och hållbarhet